Heemkundekring Gemert

Heemkundekring Gemert vereniging, nieuws, webwinkel, wikipedia, enzovoorts over de historie van Gemert en omstreken.

OVERVIEW

The domain heemkundekringgemert.nl currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have inspected twenty pages within the website heemkundekringgemert.nl and found thirty-five websites referencing heemkundekringgemert.nl. We have observed three mass networking accounts possessed by this website.

HEEMKUNDEKRINGGEMERT.NL TRAFFIC

The domain heemkundekringgemert.nl has seen alternating amounts of traffic through the year.
Traffic for heemkundekringgemert.nl

Traffic ranking (by month) for heemkundekringgemert.nl

Traffic ranking by day of the week for heemkundekringgemert.nl

Gemeentearchief

Overslaan en naar de inhoud gaan. Fusie Gemert met Bakel en Milheeze. Zoeken in collecties en archieven. Kies collecties voor het zoeken. Wensen, Opmerkingen en Klachten. Het gemeentearchief heeft er ruim 12.

Heemkunde kring Boekel

In de kadernota voor het bestemmingsplan buitengebied 2016 beschrijft de gemeente haar ambitie met betrekking tot de landschappelijke kwaliteit van het buitengebied. Klik rechts op de afbeelding om het artikel te lezen.

RHCe - Regionaal Historisch Centrum Eindhoven

In de resultaten is verfijnen op plaats of bron mogelijk. Maak kennis met de geschiedenis van de Brabantse Kempen en Peel in archieven, beeldmateriaal, boeken, documentatie en verhalen. Bent u op zoek naar archiefstukken, een foto of wilt u zo maar een verhaal lezen over Geldrop, Mierlo of Zesgehuchten? Terug naar toen From Russia. De witkar, wat was dat ook alweer? Dromen .

Toekomst Kasteel Gemert - Nieuws

Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. Ook het poortgebouw is te bezichtigen aan de voorzijde. Schimmig debat zet deur op kier naar bouwen rond kasteel.

WHAT DOES HEEMKUNDEKRINGGEMERT.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkundekringgemert.nl Mobile Screenshot of heemkundekringgemert.nl Tablet Screenshot of heemkundekringgemert.nl

HEEMKUNDEKRINGGEMERT.NL SERVER

We identified that the main root page on heemkundekringgemert.nl took seven hundred and ninety-three milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider heemkundekringgemert.nl not secure.
185.103.16.134

We discovered that this domain is implementing the Apache/2 os.

Heemkundekring Gemert

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain heemkundekringgemert.nl states the following, "Heemkundekring De Kommanderij Gemert is opgericht op 28 april 1941 en gevestigd in het Historisch Informatiehuis De Latijnse School aan de Ruijschenberghstraat 3 in Gemert samen met het gemeentearchief, waarmee een intensieve samenwerking bestaat." We observed that the webpage stated " De studiezaal en de heemkamer in de Latijnse School is vrij toegankelijk op de volgende tijden." It also stated " Ruijschenberghstraat 3a, 5421 KR Gemert, tel. 0492 37 85 75, postbusheemkundekringgemert. Lees meer over de vereniging ." The header had Heemkunde as the highest ranking keyword. This keyword was followed by Gemert which isn't as urgent as Heemkunde.

SEEK MORE WEB SITES

Heemkundekring Loon op t Sandt

Verhalen van Anton van der Lee. Asperges en archeologische vondsten uit de Kasteellaan. Bouwoffers in Loon op Zand. Een Bizon uit Loon op Zand. Een opzienbarende bruiloft op de Duiksehoef.

Heemkundekring Rosmeer

Welkom bij de Heemkundekring Rosmeer VZW. Het ontstaan van de kring gebeurde in Juni 1998. Enkele mensen van Rosmeer zochten contact met elkaar om de mogelijkheid te onderzoeken tot oprichting van een heemkundegroep. Er werd gewikt en gewogen en vooral goed nagedacht over de doelstellingen. In het zaaltje onder de pastorie werd op 14 juli 1998 voor het eerst vergaderd. Marcel is geboren en getogen .

Startpagina

Heemkunde, omschrijf dat begrip eens. De term heemkunde staat letterlijk voor kennis van je Heem , kennis van datgene waar je thuis bent. Het begrip Heemkunde omvat alles wat er leeft of gebeurt en wat het heem zo karakteriseert. Dan kunnen we denken aan ons dialect, onze gebruiken, onze cultuur, onze geschiedenis, beroepen, natuur en noem maar op. Je kijkt daarbij niet alleen in het verleden, maar je kijkt ook nar het heden en het behouden voor de toekomst.

Nieuwe pagina 1

Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen frames.